Pagina's

woensdag 2 mei 2012

Oude zwaan.. Old Swan and random pics ..

















Ik heb laatst een oude zwaan gekocht.. Ik vond hem erg mooi omdat hij zo mooi verweerd was. Hij is loodzwaar en de enige plek die ik ervoor kon vinden is op de keukenvensterbank. Lastig goed te fotograferen tegen het licht in maar er even afhalen voor de foto gaat echt niet :-) En nog wat random pics.

Liefs,
Rozmeen

I have bought an old swan. I loved it because it had beautiful patine. Its so heavy that the only place I could put it was in the kitchen. It was tough taking pictures into the sunlight (to dark) but to heavy to move to another place for taking pictures. And some random pics from the room.

xoxo Rozmeen

26 opmerkingen:

  1. Hele mooie zwaan Rozmeen, juist door het oude, verweerde van het beeld. Prachtig exemplaar.
    Ik vind vooral de eerste foto heel mooi, maar ook de foto's van de soepkom op het oude, verweerde stoeltje vind ik heel erg mooi.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's weer.Die zwaan is echt heel mooi.Ik heb twee Betonnen eenden in mijn tuin en die zijn ook al helemaal verweerd.Ik heb genoten van je foto's !!
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fabulous swan - so beautifully aged and perfect in it's imperfection. I love finds like that - so unique! The flowers look gorgeous on the chair too - you really evoke such a whimsical mood with your styling. Lovely. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zwaan is echt een pracht!!
    Ik hoop dat je vensterbank niet door gaat zakken met zo'n zwaargewicht erop :)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Even wat extra licht wil soms werken. Als je je camera handmatig in kan stellen is het helemaal geen probleem.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's erg leuk deze oude zwaan!
    Lieve blog groetjes,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een plaatje!! en wat heb je een mooi verweerd stoeltje!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh je zwaan is echt prachtig,wat een vondst,de rest er om heen is ook om van te genieten,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely swan!!
    Beautiful items!

    -Tina-

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige oude zwaan....en ook de foto met het boeketje...zo mooi en sfeervol...
    lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een sfeertje weer zeg, fantastisch!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie aanwinst Rozmeen. De oude zwaan is echt prachtig en juist het verweerde maakt het zo mooi.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie zwaan! En de juskom is ook prachtig!Ga je weer naar Frankrijk van de zomer?

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ze is inderdaad prachtig. ook het verweerde stoeltje is helemaal mijn ding! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik als rugpatient, vind het een hele verstandige zet om 'm niet van die vensterbank te tillen voor de foto hoor! Ach, ondanks wat tegenlicht zie ik zo dat het een prachtaankoop is! Mooie foto's weer, fijne dag nog, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De zwaan is een 'plaatje'!
    Heerlijke sfeerfoto's, zo genieten weer;-)

    Fijne dag!!
    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat geloof ik dat het een loeizwaar beestje is, maar hij/zij is prachtig, juist door het verweerde uiterlijk (niet iedereen snapt dat heb ik al wel gemerkt haha)
    Geniet lekker van je "huiszwaan"
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig mooi verweerd exemplaar. Past helemaal bij jouw kleuren. En de voorjaarsbloemen blijven ook gezellig in huis. Een kannenliefhebber ben ik ook.
    Geniet ervan, Rozmeen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. The swan is so great with his old patina. Hugs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig hoor Rozmeen die zwaan!!!
    Fijne avond! wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Une jolie visite dans ton univers.

    Belle soirée

    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I'm your newest follower. I love your blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige vondst! Het blauw van de vergeet-mij-nietjes kleurt mooi bij het blauw van het stoeltje.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De foto's zijn goed gelukt hoor. Ik heb een goed beeld van het prachtige dier. Erg mooi! Past weer helemaal bij jou... Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen