Pagina's

donderdag 13 oktober 2011

Zweeds tonnetje en een lief kastje a sweet little cupboard

















































Yesss ik kan weer reageren. Dank je wel lieve meiden voor de tips. Hier zijn de kleintjes alweer uit de ziekenboeg. Ik zelf wat grieperig maar volgens mij aan de betere hand.. houden zo :-)





Ik wil wat fotos met jullie delen van een super lief klein Frans eigenlijk (wand) kastje in al mijn favoriete pastels..beetje grijs..roze..wit..ben er helemaal verliefd op. Heb hem op de grond staan naast de grote krijt witte kast. Hij moet eigenlijk opgehangen worden maar vind hem op de grond leuker. Ook een mooi zweeds tonnetje met een hele mooie patina is een nieuwe aanwinst. Ik kan zo genieten van deze heerlijke pastels en oude patina.





Ik wens jullie mooie dagen.


Liefs,


Rozmeen







yess I can leave comments again on your blogs. Thank you my sweet friends for your help.


My little ones are feeling better and I still have the flu but also feeling much better.. :-)







Just wanted to share some pictures of this lovely little French cupboard in my favourite pastel colours and this old swedish bucket. I can really enjoy and appreciate these beautiful colours and powdery patina. For me these are treasures.





Wishing you lovely days.


Hugs,


Rozmeen

28 opmerkingen:

  1. IK HEB EVEN TIJD OM BIJ JOU TE REAGEREN!
    WAT IS DAT EEN HEEL MOOI TONNETJE MET DE MOOI BESSEN ER IN.
    JE KASJE IS OOK ZO MOOI!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik ben er ook verliefd op, wat een snoepje.
    En hij staat heel mooi hoor naast de witte kast.
    En ik kan het weten!!!

    Knuffel El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kastje staat daar erg leuk hoor Rozmeen...voorlopig lekker laten staan, je kunt het altijd nog ophangen! Het tonnetje lijkt er bij te horen, mooi met de witte bessen er in!

    Gezellig dat je weer reageren kan!!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er toch leuk uit bij je, een plezier om naar te kijken.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Rozmeen...owwww dat tonnetje is schattig !! en dat kastje zo lieffff..fijne avond liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is wel een bijzonder kastje. Maar dat tonnetje is ook niet verkeerd hoor.

    Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kastje echt mooi en die oude tonnetjes zij prachtig ben er zelf ook gek op.
    Kleine kaasvormen zijn ook zo mooi!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat Zweedse tonnetje is echt prachtig !!!! Staat geweldig.
    Welkom terug....gezellie !!!
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Rozmeen, ik heb even ingezoomd en je heb niets te veel gezegd.
    Zowel het tonnetjes als de kast ziet er fantastische uit, leuk ook het plantje erin.
    Mooie foto's.
    Fijne avond, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rozmeen,

    Fijn om te horen dat de kinderen weer zijn opgenknapt. Nu zelf nog beter worden! Je hebt prachtige zonnige foto's. Mooi die sneeuwbessen in het tonnetje! Ook je kastje mag er zijn.

    Een gezellige avond & beterschap,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat jullie weer aan de betere hand zijn!
    Je Tonnetje is geweldig, zo mooi met de sneeuwbessen. De laatste foto met het kastje is zo mooi in kleur samenstelling.
    Mooie aanwinsten!
    Fijn dat je weer kan reageren, bedankt voor je enthousiaste lieve reactie;-)
    Beterschap en ook heel fijne dagen!!

    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je weer kunt reageren en de kindjes weer zijn opgeknapt, nu jij zelf nog; beterschap! Je kastje is echt een plaatje.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's en dat Zweedse tonnetje waanzinnig leuk. Je hebt heel sfeervol alles gedecoreerd groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So amazing pictures! beautiful colors:) Love It!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I am your newest follower. What a beautiful blog you have! And your name, Rozmeen, is so pretty.

    Tace care,
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig je Zweeds tonnetje!! Erg leuk met de besjes erin! Erg sfeervol bij je!
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat je weer kan reageren. En wat heb je weer mooie spulletjes die je aan ons laat zien. Ik kan me voorstellen dat je er van geniet!
    Gezellig weekend en groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het Zweedse tonnetje is waanzinnig leuk met de mooie besjes erin. Fijn dat je weer kan reageren, tja het is toch wat elke keer.

    Fijn weekend.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Rozmeen,
    While doing some much enjoyed evening blog hopping I came accross your amazing blog. so glad I have. thank you for the inspiration.
    will come back often for more
    rita

    p.s. I'm now your newest follower!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. GEweldig Rozmeen, dat kastje en tonnetje,
    ik hou zelf ook erg van die oude patina!
    Gelukkig werkt weer alles nu, is zooo ver
    velend. Nog n beetje beterschap en n fijne
    dag wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Rozmeen,
    Ja vervelend he, dat niet kunnen reageren, ik had er ook al last van, iedereen volgens mij!
    Gelukkig zijn je kleintjes weer beter, nu hopelijk jij ook nog!
    Ik heb weer genoten van je mooie foto's, zoals altijd!

    Geniet van het mooie weekend, het is fris buiten, maar de zon schijnt!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie aanwinsten Rozmeen. Een mooi tonnetje en wat staan de besjestakken er prachtig in.
    Gelukkig zijn jullie allemaal aan de beterende hand.
    Fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Rozmeen! how are you? That little cupboard is just amazing! I'm OK...other 15 days and will meet my little boy!
    Hugs!
    Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een scheetje dit kastje Rozmeen !
    en op de grond kan toch prima... wat is dat verweerde, met al die kleurtjes die tevoorschijn komen toch geweldig he
    je tonnetje is ook erg leuk !!!
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  25. SO BEAUTIFULLLLLLLL HAVE A LOVELY DAY XO SANDRA FROM CALIFORNIA USA.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ziet dat er mooi uit in zo tonnetje heb weer heerlijk zitten genieten van je mooie foto's fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen